code atas


Alhamdulillah Masih Bernafas Hari Ini

Mungkin sukar untuk hadap dan hadam hari² mendatang. Mungkin akibat saya dikenal sebagai humorolog yang berikhtiar meneliti demi memahami apa yang disebut sebagai humor maka jawaban saya itu kerap kali dianggap candaan belaka.


Pin Page

Cubalah tinggalkan apa yang Allah larang tanda kita hargai nikmat nyawa yang Allah berikan.

. Mulakan pagi kita dengan sifat yang baik buat hati. Padahal saya sama sekali tidak bercanda memang benar-benar bersyukur-alhamdullillah. Aku masih lagi bernafas.

Assalamualaikumalhamdulillahkita masih bernafas pada hari ini hari ni 211212 orang sane2 tu kate kiamat harini apelakite mne boleh tau tarikh kiamat tu bileAllah dah cakap kita tak tahu jodohpanjang hayat kitakiamathmm. Menghirup udara dan menikmati keindahan di sekeliling. Cbuchy80 Mikamlf19_ نور دياناnurdiana___gununghalu mbakirasbymbakirasby bunga308bungacinta308.

Discover short videos related to alhamdulillah masih bernapas hari ini on TikTok. Ok lah sufina nak tido hehebabaiassalamualaikum. Karena di pagi hari ini kita masih diberi kesempatan untuk bernapas menghirup udara yang segar di pagi hari ini untuk memperbaiki hari kemarin dan Alhamdulillah kita masih dikukuhkan dengan Addin islam.

Explore the latest videos from hashtags. Bersyukurlah kepada-KU dan jgnlah kau mengingkari nikmat-KU Al-Baqarah 152 Semoga kita semua mendapat pengajaran dan iktibar agar sentiasa mengingatkan diri untuk mengucapkan alhamdulillah setiap kali terjaga dari tidur. Sama-sama kita menginsafi diri dan memohon ampun dari Allah atas kealpaan kita.

Masih bernafas hari ini. Niqab NE Hidden_Eyes yang superb selesa 3 design berbeza. Jangan lupa ucapkan Alhamdulillah.

Masih diberikan rezeki untuk terus bernafas dan menjalani hari ini. Jelajah PSM di negeri Perak akan berakhir hari ini 17 09 2017 di DUN Malim Nawar. 1 day agoSaya jawab dengan santun tetapi tegas Syukur alhamdulillah saya masih hidup.

Seperti mana Allah berfirman. Dan hari ini juga aku masih bernafas. Alhamdulillah sudah 13505 hari aku bernafas.

Salam pembuka pintu rezeki. Alhamdulillah hari ini masih bisa bernafas gratis. Semakin meningkat jumlah hari yang aku nikmati cukupkah bekalan yang akan aku bawa nanti.

Aku perlu muhasabah diri semula sebagai refleksi. Hari ni genaplah 23 tahun aku bernafas. HENDAKLAH KITA SELALU BERSYUKUR.

Melaksanakan tugas dan tanggungjawab yang diamanahkan. Aku hanya kurang Bersyukur. ALHAMDULILLAH INDONESIA MASIH KUAT BERIKAN SUBSIDINTV Indonesia merupakan channel yang menyajikan berita dan opini terki.

Bukan kurang cakep bukan kurang uang bukan kurang pintar. Menghadapi liku-liku kehidupan di bumi Allah ini. Alhamdulillah masih lagi bernafas hari ni.

Watch popular content from the following creators. BERITA TERBARU HARI INI PRESIDEN. Ouh ya pagi ini saya akan posting artikel tentang Bersyukur Masih diberi Peluang Untuk Bernafas di Muka Bumi ini Kita sebagai umat manusia harus bersyukur kepada Allah swt.

Urmtime hari lahir aku ni la aku teringat insan paling aku sayang n rindu. Video TikTok dari namasteeee_ bayclean4.


Pin Page


Masih Bernafas Alhamdulillah


Pin Page


Pin Page


Pin Page


Pin Page

You have just read the article entitled Alhamdulillah Masih Bernafas Hari Ini. You can also bookmark this page with the URL : https://jazlenefvdecker.blogspot.com/2022/08/alhamdulillah-masih-bernafas-hari-ini.html

0 Response to "Alhamdulillah Masih Bernafas Hari Ini"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel


Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel